Hemma igen efter härlig promenix!!


Hahaha Janni in action ;) Lite varm blev man ju allt! Snygg bild nr 2 va ! ;)

 
Precis kommit hem och behöver nu en dusch känner jag! Nu när man varit så duktig så måste man ju vara snäll och ge magen lite mat! Så därför får det bli en härlig sallad med tonfisk tror jag... 
Efter mat och en härlig dusch ska jag vara så nördig att jag sätter mig och läser lite i min underbara bok. Den är så bra, samtidigt som den är hemsk. Jag rekommenderar den verkligen :)

"Vår lilla hemlighet" av Toni Maguire!
  

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: sabina

jepp, en riktig slappedag! :) Och klockan visas ett ett tidigare inlägg, en vit item klocka :)

2010-03-19 @ 14:02:02
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0