Sveriges fulaste hem just nu!!!



Honey körde iväg och köpte lite glass och choklad.
Så nu ska vi mysa framför tvn ♥ Vi ska se Simon & Thomas i Sveriges fulaste hem :) Det är ju bara så kul det programet. Jag bara älskar dom två ! Dom är helt klart dom bästa och roligaste inredarna i Sverige och Världen!!! 

Jag va ju ute på Väla en sväng innan idag. Det blev faktiskt en del inköp även idag... En present till svärmor som fyller år på Tisdag (ska fira henne på lördag) sen blev det också fyra stycken tavlor till mig och Niklas. Två till köket och två till sovrummet :) Här kommer lite bilder på dom!


Dessa är till vårt sovrum...

... och dom här två till köket :)
 
Nu kallar soffan och Niklas

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: Suzy puzy

Sv: Låter härligt. :) Själv äger jag typ bara partyklänningar. ;D

2010-03-18 @ 22:43:01
URL: http://susannefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0