Städa, städa varje fredag och så varje jul...


Här har jag gjort hela lägenheten fin ;) Duktiga lilla jag !!

... för det tycker jag är kul ;) hehe kanske inte riktigt så men man får ju va lite positiv till saker som inte är så roliga också! Jag har varit lite duktig nu på förmiddagen... jag har varit nere i källaren med en massa saker, sen har jag varit och bokat tvätt tid och jag har dammsugat! Nu är det bara våttorka alla golv kvar, sen är här hur snyggt som helst hemma :)

Sen ska det handlas och så också men det tar vi lite senare! ... Man får ju ta lite småpauser lite då och då! hehe

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äh det är bara att vänja dom:) Min pojkvän har fattat att det är lönlöst att kommentera alla mina skor, haha.

2010-03-23 @ 11:56:40
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0