Snart dags att sticka ner till "the city"...


Så här ser man ut idag! Ledigt och skönt klädd, lite höstinspirerat...

Dagens outfit ser ut så här idag... Eftersom vi har såå himla tråkigt
(regnigt och grått) väder idag fick det bli lite skönt med varm kofta idag!!

Kofta från Ellos
Jeans från Acne
Stövlar från Tiamo, Scorett
Tröja från Esprit
Skärp från Only
Ring från H&M
Klocka från Regal

Nu ska jag snart sticka ner till stan. Tar faktiskt bussen idag för Niklas lånade min bil imorse för hans va slut på bensin. Jag pallar inte köra och tanka hans ... hihi
därför tar jag bussen idag !! Det är ju inte ofta jag sitter på en buss så det är väl okej idag. Ska bli så skönt att komma ner till Lena och få fixat mina naglar och få snacka av sig en massa skit. Alltid trevligt. Ni vet ju hur tjejer är ;)

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snyygt :)

SV: raglady

2010-03-31 @ 17:32:36
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Tack så jätte mycket, superroligt att höra! :D

Hoppas att få se mycket av dig i framtiden då ;D

kram!

2010-03-31 @ 18:02:32
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0