Sista dagen i mars månad!!


Till Lena går jag alltid och fixas mina naglar! Hon är bara bäst


God Morgon!!
Idag är det den 31 mars... sista dagen i mars och imorgon går vi alltså in i en ny månad! Herregud vad tiden går fort. Det är ju inte klokt. Helt sjukt att det är mindre än två månader tills jag fyller år! Helt galet... hehe.
Idag blir det först lite småfix här hemma och sen ska jag iväg ner till stan och fixa mina naglar hos LENA :) det behövs verkligen. Dom är så långa nu så de är inte sant. Hur ska vi ordna dom idag då?? Jag tror jag tar det gamla vanliga faktiskt. Alltså VITT men är inte helt 100 än... jag bestämmer mig nog när jag sitter nere i stolen ;)
 
                                                   

Eventuellt efter besöket hos Lena ska jag träffa Ida! Trevligt, det va ju inte igår... hehe länge sen vi sågs nu. Jag har en film som är hennes bland annat. Så den får man ju lämna tillbaka. Så vi får se sen om hon kan träffas idag.

Vad händer hos er denna onsdagen??

Nachi nach Janni

 

 


Kommentarer
Postat av: dj

very nice...

2010-03-31 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0