Saknar sommaren! Ska man fuska lite ikväll?


Jag på systers bröllop i super härliga och soliga Thailand! Saknar värmen och landet otroligt mycket...

Jag vill ha sommar nu! Är så himla trött på vinter och snö och regn och bara allmänt tråkigt väder! Usch Usch och åter Usch... Hoppas våren knackar på dörren snart. Man blir så mycket gladare när vädret är fint. Jag bara älskar solen !! 
Därför sitter jag och funderar nu på om man skulle ta och gå bort och sola lite..? Hade ju varit skönt med lite "fusk" sol... Man blir i alla fall lite brunare, vilket piggar upp!

Ps. Blir inte att vi träffar Emma & Anestis ikväll! Synd, får bli en annan gång istället Ds. 
 
Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0