Räkor med Ris framför tvn ikväll!!


Idag är man hemma själv utan sin älskling igen. Han är på jobbet och fixar med bilen. hehe hoppas den snart är klar. Börjar bli riktigt tråkigt här hemma utan honom...

Idag gjorde jag det enkelt för mig, efter IKEA och Väla besök kom jag hem och gjorde Räkor med Ris, snabbt och enkelt... men såå otrligt gott!! Mums mums...


Detta är så himla gott! Jag rekommenderar er verkligen att prova det...

Här kommer receptet: 

√ Koka upp ris till antalet personer som ska äta. 
√ När riset är klart. Lägg i smör i det varma riset så det smälter, blanda runt!
√ Blanda sen i dill och chilisauce
√ Till sist häll i räkorna och blanda runt.
 Servera!

Kan det bli enklare än så!? 

Nachi nach Janni

 

Kommentarer
Postat av: dj

ser att du mår bättre...Skönt

2010-03-25 @ 07:54:25
Postat av: Anna

sv: åh vad skönt att ha tagit det redan!! Avundsjuk! <3

2010-03-25 @ 17:08:03
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0