Måndag 15 mars!


Kanske inte riktigt så det så ut hemma hos mig... men men skönt va det i alla fall!!

Måndag idag och en ny vecka... Härligt för att man är lite mer ledig denna veckan. Ska bli super skönt efter så mycket jobb det varit den sista tiden.

Vad händer idag då??
Jag har precis suttit i ett fotbad :) Hur skönt som helst. Man måste rå om sina fötter ibland. Det är ju dom som bär oss överallt... Så nu är dom som nya igen. Mjuka och härliga...
 Annars idag blir det lite städning och eventuellt en sväng ut till Ikea och Väla. Någon som vill hänga på?? Det hade varit kul att gå där och titta lite på små saker till hemmet. Jag kan ju nu börja mer och inreda sovrummet så som vi vill ha det eftersom det ät målat och klart nu... Hallen behöver också lite små detaljer, så den blir som den ska :) 

Men men nu ska jag gå och ta något att äta... frukost har jag visst glömt idag. Opps! hihi. 

Hörs sen om vad som händer idag... 

Ps.Grattis Grattis Edvard på din 8-års dag!! Hoppas du får en toppen dag med mormor och moster Linn ♥ Ds.

Nachi nach Janni  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0