Lördag hos Edvard i Strövelstorp !!


Mamma & Edvard ♥ för några år sen... Nu har han blivit ännu äldre. Nu 8 år ♥

Igår direkt efter jobb hämta Niklas mig vid båten och vi stack direkt hem till syster och familjen för att fira Edvard på hans 8 års dag! Grattis grattis älskade Edvard. Moster älskar dig så otroligt mycket!! Nu har du blivit en riktigt stor pojke. Duktig i skolan och en snäll och omtänksam pojke. Bättre 8 åring finns inte. Puss & Kram på dig.
Glömmer aldrig den dagen du föddes! Jag satt på en bus på väg hem från norra värmland, hade varit på skidsemester när mormor (min mamma) ringer och berättar att du vill komma ut, jill & micke har åkt in till sjukhuset. Jag skulle bli moster för första gången. Helt underbart va det! Så sjukt söt va du osså såklart när du efter en del timmar tittade ut och träffade oss för första gången. ÄLSKAR DIG nu och för all framtid ♥♥ 

Kom hem från firandet igår vid 23 tiden . Då hann vi med att titta på Melodifestivalen osså tillsammans. Jag tyckte att Anna Bergendahl, tjejen som vann och ska representera Sverige i Euro Vision Song Contest i Oslo i maj, va jätte duktig och hon hade en bra låt. Nu får vi hoppas att låten går hem i Europa bara. Svårt att veta vad dom gillar eller tycker om. Det går aldrig att gissa sig fram... Vi får helt enkelt bara vänta och se!

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0