Lite ärenden och sen hem till mamsen :)




Nu ska jag sticka iväg och göra lite ärenden! De måste verkligen fixas nu... så därför blir det tyvärr lite mindre bloggande idag... Sen ska jag också hem till mamma idag och hälsa på! Niklas kommer också dit efter han slutat jobba!

Men men nu måste jag sticka. Ha en bra dag ute i solen !!

Ps. Eftersom jag själv inte hinner blogga så mycket idag, tänkte jag att ni kunde skriva vad som händer hos er idag! Så har något att se fram emot när jag kommer hem plus att det blir lite liv här på bloggen iaf :) Ds. 

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: dj

fina bilder BTW.

hos mig, som vanligt, arbetar hemifrån på torsdagar, kollar på CL och Europa League på kvällar osv...

2010-03-18 @ 10:15:27
Postat av: svar från janni

trevligt trevligt! :) hoppas du får en trevlig torsdag då !

2010-03-18 @ 14:58:09
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0