Hemma igen, nu vid Spisen !!


Jag är hemma igen efter en sväng på stan och sen ut till ikea och på vägen hem inom maxi och handla lite...

I stan gick jag in på H&M och hittade lite fin fina saker... Jag köpte ett par leggings och två klänningar! Super nöjd med mina inköp :)


Leggnings med nitar på sidorna...

En jättesöt vit spetsklänning. En favorit tror jag i sommar!

En enkel svart klänning utan armar och axelband. Super snygg till fest med härliga assesoarer :)

Detta va inköpen jag gjorde i klädväg... Köpte en del på IKEA osså... Bilder på det kommer senare. Nu ska jag nämligen ut i köket och göra lite mat!

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: Jenny

den där vita spetsklänningen la jag undan idag, ska fundera till imorgon! grejen är att den var jäkligt genomskinlig längst ner så man såg ju igenom trosorna, haha :p eller var det inte så för dig?



aja, snygg är den iallafall! fina köp :)

2010-03-19 @ 19:17:56
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: svar från janni

:) jag tyckte inte den va så genomskinlig ... men det är klart, trivs man inte i den ska du inte köpa den! då ångrar du dig bara...



tack tack ! kram

2010-03-19 @ 19:30:31
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0