Gårdagens biobesök :)


Jag utanför bion i helsingborg...

Jag & Honey var ju på bio igår kväll. Vi såg Remember Me. Den va faktiskt bra. Jag va ju lite halvt tveksam innan för jag har hört att den hade en konstigt slut! Men jag tyckte den hade en bra slut... speciellt men bra. Inte som i alla andra filmer, vilket va riktigt bra. Så himla tråkigt att alla filmer slutar likadant, with happy endnings :P

Jag ger filmen en massa plus i kanten... :) Sen gör det ju inget att killen som har huvudrollen är super snygg ;) hehe!!




När vi kom hem efter bion blev det en lång natt... Vi tittade på tv tillsammans hade det riktigt mysigt! En jätte bra och mysig lördag ♥♥

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0