Fredag kväll... vad händer ??


Jag & Honey ♥ Blir det kanske bara vi två och en massa mys ikväll??


Nu är man hemma från jobb och jag har börjat att fixa och ordna i sovrummet... tyvärr är man ju inte så stark så det är lite svårt att bära in sängen helt själv! Den är väldigt tung. Så jag får nog vänta med det tills Niklas kommer hem. Hoppas han gör det snart för jag är så himla trött på att ha sängen i vardagsrummet. Jag hatar när det är rörigt och det kan jag lova er att det är just nu! 

Vad händer ikväll då?? Fredag kväll och jag har inte helt bestämmt vad vi ska hitta på för något kul ikväll. Hoppas att Emma och Anestis kan ikväll. Hade varit trevligt om dom kunde komma hem hit och vi kunde göra lite mat tillsammans och ha det trevligt. Vi får äl se vad dom svarar...

Vad ska ni göra denna fredagskväll??

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0