Från jobb, vidare hem en sväng och sen till Väla med Honey


Lillasyster Linn och Jag på Tapaz i Helsingborg ♥ En något! trött janni ...

Jobb hela dagen med en kropp som gör ont överallt och hela tiden. Efter jobb direkt hem och äta lite och diska och sånt kul... snart bär det av igen. Nu till Väla med Honey ♥ Vi ska handla lite saker till honom, tro det eller ej... men shopping galen som man e får man väl köpa något litet till sig själv osså ;) hehe.

Igår kväll va jag hos Anna & Marcus och passade Wilma & Freddie... Det va längesen så det va mysigt. Har saknat dom små godingarna...

Imorgon är det jobb igen ! Jippi... jag ska nog snart flytta in på jobb tror jag. Så slipper man pendla fram och tillbaka varje dag. Känns nästan redan som jag bor där :P hehe

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0