Film med Honey, Smeka & Erica ikväll...Lördag!!



Janni in action ;) haha snygg gångstil jag ligger inne med !! Jag finns längst ner på tavlan. "J" där...


Honey rindge. Han är på väg hem från träningen och han har nu bjudit med Smeka och Erica hem :) så nu blir det trevligt besök så här på lördags kvällen...

Sen är det jobb igen imorgon, och då ska jag INTE försova mig som jag gjorde imorse! Usch det är hemskt att försova sig! Hela dagen blir helt förstörd... Helt stressad hela dagen har jag varit och sen när jag kom hem hade jag så fruktansvärt ont i kroppen efter gårdagens vurpa. Så därför va jag tvungen att gå in och lägga mig i sängen vila lite... Känns som om man är 90 bast :P

Hur lyckades jag vurpa igår då, undrar nu alla? hehe ja hur lyckas man inte om man heter Janni ;) Så himla typiskt mig så det är helt otroligt. Men trots detta så gjorde det väldigt. Jag trillade nämligen ner för en liten trappa i stan, utanför bowlingen...

Vi va ju och bowla igår med en del kompisar för att fira Smeka som fyllde år! Efter bowlingen skulle vi in till stan allesammans och äta god mat. Tro det eller ej men på väg ut från bowlingen trillar jag ju ner för trappan och först gjorde det inte så ont. Men ju längre det gick ju mer ont fick jag... Nu har jag så ont så jag håller på att krevera!

Men men så är det när man är lite klumpig... eller vad man nu ska kalla det ;)

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0