Är det inte det ena, så är det nog sjutton det andra!!


God morgon, eller god förrmiddag!

Hoppas ni sovit gott och att ni ha det gott. Till skillnad från mig...

Man hinner knappt bli frisk från det ena så kommer nästa virus och slår en i huvudet! Jag ligger hemma nu och har så himla ont i halsen och är förkyld som aldrig förr... Jag är helt kraftlös känns det som. Jag vill bli frisk!!

Därför har jag inte varit inne och bloggat dom senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte orkat! 
Men jag tänkte visa er bilder på det jag köpte på IKEA för några dagar sen...  


♥ En vit badrumsmatta
♥ Två svarta runda mattor
♥ Två rosa krukor
♥ En färglatt kuddfodral till min "mys" kudde


(Janni is happy about her new things) Vad tycks?? Dom svarta mattorna ska jag använda till en speciell sak hade jag tänkt. Det får ni se mer av när det är färdigt... Spännande! Jag kan säga så här mycket. Dom ska inte användas på samma sätt som vanliga mattor ;)

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0