A day with a little shopping!!


Idag inne på H&M ...

Underbart väder har vi haft idag i Helsingborg! Solensken hra vi haft hela dagen och det har faktiskt inte varit så himla kallt... När jag va i stan idag hade jag bara converse och min skinnjacka och en halsduk :) mer behövdes inte idag och det är ju ett tecken på att våren är på väg!! Vilket vi verkligen gillar. Längtar så mycket till våren och sommaren... med en massa sol och värme :)

Här är två lampor som jag inhandlade idag på IKEA! Jag handla också lite andra små saker ...


Den svarta står fint i ett fönster i vardagsrummet och den vita i sovrummet :)

Jag hittade såklart en massa andra saker på IKEA, men ville ju inte köpa allt utan att Niklas va med! Kan ju va roligt att han också får vara med och bestämma och säga vad han tycker... så därför får det vänta tills Niklas också kan följa med ut till IKEA.

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0