Var är den ??


Var är den någonstans ??


Jag kan inte hitta min mobilladdare! Jag har tittat överallt men kan inte hitta den. Så nu har min mobil laddat ur och jag kan inte ladda upp den igen. Det finns ett ställe som jag inte tittat på och det är hemma hos niklas. Så jag får verkligen hoppas att den är där! Men gud vad det är irriterande. Hoppas inte det är något viktigt någon ringer om nu när jag inte kan svara. Hoppas dom ringer hem då!

Inte nog med det jag kan inte hitta min kamera heller! Hur jobbigt är inte det :P Så därför kan jag inte visa er det jag köpte igår när jag va ute på ikea och väla. För det va ju så att jag skulle bara ha påsar på ikea men såklart blev det ju lite till... lite kläder bland annat :) Jippi! Alltid kul... men men får visa er det senare, när jag hittar min kamera igen. 

Ps. Rätt person vann Jerring-priset igår tycker jag! Är kul att Helena Jonsson fick det.
Det ät hon absolut värd! Lycka till i OS Helena Ds.  

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

kamera och laddare är på samma plats?

2010-01-19 @ 16:21:17
Postat av: janni

jag hoppas det, annars blir det jobbigare och svårare att hitta dom...

2010-01-19 @ 16:26:20
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0