Träffa Emma ikväll :)

Har precis kommit hem från jobb... Idag har varit en bra dag på jobb. En del att göra men med goa arbetskamrater gick det fint fint. En jobbekompis som just nu är hemma på mammaledighhet kom och hälsa på oss idag! Hon hade sin lilla flicka på 8 veckor med sig :) hur söt och underbar som helst!!

Ikväll ska jag & Emma träffas och fika och snacka en massa skit. Så om det är någon av er som känner att ni inte varit riktigt snälla mot oss, så kan de va så att vi kommer snacka en del om er ;) hehe skoja! Nä, men det ska bli hur mysigt som helst! Saknar dig vännen <3 Det är på tiden att vi träffas nu... Sen får vi se vad vi hittar för något mysigt ställe i stan!

Hoppas bara jag har hittat min kamera tills dess. Jag har nämligen hittat min laddare till mobilen men kan fortfarande inte hitta min kamera :( får leta idag igen.


Ikväll vid åtta tiden hittar ni oss någonstans i stan...
Vi ses då hjärtat

Ps. Nu går jag och letar efter min kamera en stund Ds.


Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

inte på samma plats...

2010-01-21 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0