Ny vecka ...




Tjena tjena ! Ny vecka är här ! :) Det är vi ju glada för, hehe... Vad händer i veckan då?? Har ni något kul för er?

Själv är det en ganksa lugn vecka än så länge...

 Jag ska jobba lite
Träffa Emma och fika
Packa inför flytten. Packa ner kläder som jag vet jag inte kommer
använda fram tills februari... typ sommar kläder!
Äta middag och Bowla med Niklas och hans jobb :)
Städa och tvätta behövs också!!
Träna!! Vi har ju en cup framför oss! Undra hur det ska gå :P hehe


Ps. Jag behöver åka ut till Ikea en sväng och köpa lite Som jag kan packa alla mina kläder i. Det kommer ju behövas en del såna! Jag vill ju inte lägga ner alla mina kläder direkt i flyttkartoner... nä då blir dom förstörda! Jag tycker inte det är så himla fräscht heller!
Vad tycker ni? Är det bara jag eller håller ni med ?? Ds.


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0