Ny dag, nya äventyr...

Vakna upp hemma hos Honey ♥ , körde honom till jobb och sen vidare hem till mig. Tvätta lite och ordna med disken. Sen kom Lisa. Moster skulle passa henne en stund medan Nina & Alaaddin va hos barnmorskan och lyssna på "faffy" i magen :) ...Allt va som det skulle ! Skönt att höra!

Sen ringer kusin Jenny och undrar om jag fortfarande har kvar min gamla bil ... ja de har jag. står ute på parkeringen. Hon frågar om hon får köpa den eftersom hennes bil är på verkstaden minst tre veckor till. Hon har nämligen krockat den i förra veckan :(
Jenny kommer hit, tittar på bilen och köper den. Snabbt och enkelt... inga problem där inte hehe. (det är så det ska va, inget omständigt inte

Nina & Alaaddin kommer hem igen efter besöket hos banrmorskan och då äter vi lite lunch! Mums mums gott med lite mat ... så nu när man har mat i magen så är det dags att sätta igång med städningen. Det behövs kan jag säga.

Här kommer lite bilder från igår när vi va hos hästarna med Lisa :)


Lisa klappar Fanta :)

Lisa, Jag & Fanta

Lisa vågade inta bara klappa och pussa på hästarna utan hon ville också sitta och rida på Fanta

... men allra roligaste va ju att klappa ...

Vi hade det jättemysigt med hästarna fast kallt som bara den va de! 
Katterna på gården va också en favorit!

Efter besöket stack vi raka vägen hem och drack varmchoklad och åt sockerkaka, mums mums!!


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0