Nu har det börjats att packa inför flytten!

    

Jag har börjat packa så smått... det är ju snart dags att flytta och när jag sen jobbar hela denna och nästa helg så hinner jag inte så mycket. Därför får man göra lite då och lite då när man är ledig... 

Alaaddin skulle ta några kartonger från hans jobb imorgon. Så det är hur bra som helst. För man har så himla mycket saker som man inte tänker på... bara mina sommarskor tog upp hela två lådor... hehe Niklas bara titta på mig när jag visade honom. Då vill jag inte veta hur mycket plats all mina kläder ska ta. Men jag ska inte packa ner alla kläder i lådor utan jag ska packa ner dom i såna där påsar från ikea! Dom är stora och bra och det får plats mycket i dom. Sen packar man ju upp alla kläder så fort man kommer till lägenheten och hänger in det i garderoben... 

Det ska bli hur kul som helst... vi ser riktigt mycket fram emot det. Tyvärr har ju min pojkvän inte den bäsa tajmingen bara ... en dag efter det att vi får vår lägenhet ska han och en del kompisar åka till Sälen och åka skidor i en vecka! Så där står jag med all flytt själv... hehe tur att man har många vänner och familj som kan hjälpa mig... men sen på ett sätt är det bra, för då får jag allt som jag vill. Sen när han kommer från Sälen så har jag satt allt iordning och det ser ut precis som jag vill ;) hehe

Då är jag nöjd!   ... 20 januari får vi lägenheten 

  

Nachi nach Janni ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0