Let´s go to Tågaborg...


Anestis, Niklas & Jag på nyår!


Nu har jag svidat om och gjort mig iordning... nu är jag klar för att snart sticka hemifrån. Iväg till Tågaborg (området ditt jag och niklas snart ska flytta) och hem till anna och marcus & barnen

Kommer hem sent ikväll/ natt så detta blir det sista ni hör av mig idag... eventuellt kommer jag in och skriver något imorgon efter jobb, om jag hinner. Tror knappt det men ska försöka...

Imorgon är det först jobb 8-14 (hemma i Sverige igen vid 15 tiden)
Sen är det hem fixa sig klar och sen vidare ner till Malmö på firmafest med Niklas jobb! Ska bli riktigt kul...
Direkt från Malmö hem så Niklas kan köra till Sälen och för mig hem till sängen och sova några timmar. Jobb på söndag igen! 

LÖRDAG kommer blir en stressig men kul dag !


Nu måste jag sticka. Vi hörs. Puss & Kram


 Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0