Köpt möbler idag!!

Jag och Camilla har varit på Ekeby möbelaffär idag! Jag hade sett snygga möbler på deras hemsida  www.ekebymobel.com och va tvungen att köra ut där och kolla på dom. Såklart kunde man ju inte låta bli när jag såg hur snygga dom va i verkligheten osså! Så nu har man inhandlat en soffa och ett matbord med fyra stolar! ...


Ska bli jätte kul att flytta in alla fina saker man köper i vår lägenhet. Det får vi dock vänta med tills den 1 februari men tiden går snabbt ! Det är ju bara tre veckor kvar nu. Sen är det dags att lämna barndomshemmet och mamsen. Kommer sakna henne och lillasyster men samtidigt är det dags att ta steget och flytta ihop med min älskade Niklas

Här kommer bilder på våra fina, nya köpta möbler :) 

  

 

Bra smak eller vad !? ;) hehe. Vad tycker ni ??


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0