Jävla idiot!

Varför litar man på folk?? För att man tror att folk ska vara ärliga och bra människor. Men det ska jag aldrig tro på någon gång mer!

Ett tips bara !!
Hyr aldrig en lägenhet i andra hand! Aldrig någonsin. Även om det verkar bra, så finns där alltid någon skit bland det. Jag lovar att det dyker upp förr eller senare...

Jag och Niklas skulle ju först flyttat till Husensjö (Umeågatan) till en lägenhet där men sen blev vi erbjudna en annan lägenhet som va förstahandskonstrakt. Vilket den på husensjö inte va! Därför valde vi såklart den på Tågaborg som vi nu ska flytta in i. Tror ni då inte han killen på Husensjö försöker få oss att behöva betala honom en månadshyra bara för att vi inte tog hans lägenhet, för han tyckte vi sa nej alldeles för sent! Vilken jävla idiot! Jag hatar honom. För hans skull, får vi verkligen hoppas att jag inte får syn på honom på stan. Då blir jag riktigt förbannad. Tur man har en spärr... så man kan hålla sig normal när något sånt här händer... usch usch vilka hemska människor det finns.  

J*vla ****** j*vel... arg som ett bi just nu !!  

Nachi nach Janni


Jag får bjuda på en sån här bild nu när jag är arg !


Kommentarer
Postat av: dj

du ser inte så arg ut

2010-01-12 @ 16:09:43
Postat av: janni

eftersom jajg va så arg bjöd jag på en bild där jag va allt annat än arg... får ju försöka tänka på annat!!

2010-01-13 @ 11:23:27
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0