Janni mår skit!

Jag mår riktigt dåligt... det började igår efter jobb när jag och mamma tog en tur ut till Bauhaus för att handla lite. (slutade med en utebelysning till baksidan) Jag fick så frukanstärt ont i magen. Trodde första att det va för jag va lite hungrig , så jag och mamma tog varsin korv med mos och bröd på pølsemannen... sen gick vi vidare till Maxi för att handla lite. Väl inne på Maxi blev magen bara värre och värre. Jag fick så himla ont så jag visste knappt var jag skulle bli av... :( 
När vi sen kom hem så började mamma och Niklas på maten. Vi skulle äta falukorvs gryta med ris :) mums mums. Jag kunde inte äta jättemycket för jag måde så dåligt, men lite fick jag i mig iallafall... Sen blev det placering framför tvn för min del. Där låg jag och hade ont i magen och måde jätte illa i flera timmar...
Mitt i natten blev det värre och jag kunde inte längre hålla igen... då kom det. Det värsta jag vet ... jag spydde :(  Jag hatar det... tror inte ni vill ha detaljer så vi låter det va där nu !

Idag mår jag fortfarande skit. Har inte lika mycket illamående längre. Det kommer och går lite o omgångar... Men magen är det något fel med. Jag har så himla ont. Jag är uppsvullen och det spänner i hela magen... nu i natt har jag också fått ont i ryggen. Tror nästan jag har hostat/kräkts en spricka i ett revben typ... för det gör skit ont när jag andas och så! Men men vi får väl se vart detta leder... vill ju inte gärna besöka en läkare. Det  är så hemskt tråkigt...



Nu ska lilla sjuklingen starta en film och mysa framför tvn !


Vi hörs sen Puss & Kram        Nachi nach Janni




Ps. Jag är superglad att vi har fått vår snö tillbaka! Jättemysigt utanför våra fönster i skåne! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0