hemma igen...

KDFF EURO-CITY CUP 2010


Nu är man hemma igen efter en jobbig träning. Niklas körde med oss nu inför cupen den 31, och det behövdes. Vi kommer få springa mycket :P hehe här gäller det att plocka fram dom där extra krafterna :) hehe.

Här är hemsida med alla våra matcher och resultat och allt det där! Här kan ni följa oss :P Jag spelar i Gantofta IF:s damlag...
http://cup.kdff.se/cup//Resultat_Spelschema_2010_files/ressun.htm

Ska höra imorgon på jobb om jag skulle kunna ta ledigt den söndagen för jag jobbar tyvärr då! Ska höra om jag kan byta "vagt" med någon ... hoppas det annars missar jag första matchen ...

Nu ska jag sova, jobb imorgon. Hörs imorgon efter jobb. Puss&Kram

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

är du back?

2010-01-21 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0