Härligt med lite "spa" känsla hemma!


Nu ska jag in i duschen (minispa hemma) och sen göra mig klar. Äta lite lunch osså hade jag tänkt.
För sen kommer Lennart hit och då ska vi köra med hans bil till verkstaden och sen vidare hem till moster för mig och få härlig massage! Ska bli hur gött som helst! Honey ska osså hem till moster senare idag, efter jobb.  

Vad ska man äta till lunch idag då? Något gott förslag...? Jag tycker bara det är för tråkigt att komma på vad man ska äta. Det är inte kul. Sen är det ju inte kul att laga det heller. Speciellt inte när man är själv. Hade varit lite roligare om Niklas varit hemma :P men men så är det ibland!

Vi hörs senare Puss & Kram


Nachi nach Janni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0