Härlig dag idag !


Jacka: Josefsson Jeans: Gina Tricot Skor: Din Sko

Vaknade av att jag fick solen i ögonen :) Är det inte underbart? Då blir man glad! Snön som kom igår ligger verkligen som ett täcke utanför mina fönster och nu har även solen kommit fram... finns det något vackrare!? Det tror jag knappt. Helt underbart väder här nere i skåne idag! 

Nu på förrmiddagen har jag hunnit med en del. Tvätta, Diska och köra och handla! Jag blev ju så himla sugen på Chili Con Carne igår kväll (efter det att en kollega till mig prata om de) så det ska jag laga idag! Jag har varit och köpt det som behövs. Nu väntar man bara på att syster ska komma hem från skolan så vi kan göra det tillsammans. Det är mycket roligare att göra det tillsammans med någon... 

Nachi nach Janni  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0