Flyttar snart...

Nu är det inte lång tid kvar tills jag och Honey flyttar ♥ Idag efter jobb kom niklas och hämta mig så körde vi dirket vidare till "vår" lägenhet, för att skriva på lite papper. Det ska bli hur kul som helst att flytta! Jag längtar redan... den 20 januari bor jag inte längre i Ramlösa utan på Husensjö! Kommer nog kännas lite konstigt men spännande på samma gång. Ska bli super kul att köpa nya fina gardiner och allt sånt! 

Snart ska lådorna börja fyllas... 



Annars idag har det varit jobb som gäller... stressigt värre på jobb! Herregud vad mycket vi hade att göra...får hoppas att det blir lite mindre imorgon... Men jag ska iallafall gå och lägga mig hyfsat tidigt idag så jag orkar med morgondagen, finns risk för att det kommer va stressigt då med! ;)
Förresten Tack så himla mycket jobbet för julklappen ...  den kommer jag nog inte ha några problem att handla upp! (fick en presentkort som gäller på en massa olika butiker i Helsingör)


Nachi Nach Janni     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0