En del som ska hinnas med

      


God Morgon God morgon...
eller God Dag kanske. Klockan är ju snart ett :P

Jag har sovit hur bra som helst inatt. Måste bara säga det! När jag vakna va jag helt utvilad. De va så himla skönt. Det känndes som om jag kunde gå direkt från sängen och bestiga mount everest typ. hehe

Idag blir en dag där det ska hinnas med en hel del. För imorgon jobbar man igen så jag måste hinna med det idag. 

Tvätta undan en massa tvätt ...

Packa ner mina sommar kläder i  , som jag köpte igår.   
Åka hem till syster Nina och hennes familj och säga hejdå! och önska trevlig resa. (dom åker nämligen till turkiet imorgon, för att hälsa på familjen där!)

Hem till Honey ♥ och tvätta upp alla hans kläder som inte är rena. Eftersom han åker till Sälen på lördag och sen när han kommer hem ska vi flytta dagen efter!
Träna ikväll. De behövs ju nu inför cupen...

 

Som  ni ser så är där och göra idag. Så det är väl lika bra att börja redan nu... Puss & Kram

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0