Efter jobb ... The Hills

Är riktigt trött idag, har kommit hem efter jobb (fick jobba över idag :P)

Nu sitter jag framför tvn och tittar på the Hills. Jag tycker det är en bra program med härligt massa problem ;) hehe Nä, men det är lite kul att sitta och titta på hur människor kan ha så mycket problem i sina liv! hehe helt sjukt. men det är väl tur för oss annars hade de inte blivit någon bra underhålning!

The Hills samtidigt som man sitter och slöar lite vid datan. Hur gott som helst! Jag sitter och kollar på lite saker till flytten. Det finns ju så otroligt mycket fina saker som man kan tänka sig... hehe återstår att se vad det blir i slutändan... 


   



Jag & Niklas och några kompisar åkte till Big Buddha idag efter jobb och åt god mat!
Big Buddha är en restaurang som jag kan rekommendera om ni vill ha god mat i Helsingborg...
I just love Thai- och Kina mat ♥


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0