Efter en dag i backen, blir det nu slapp framför tvn

Kommit hem från familjen Kvist i strövelstorp... Jag, Edvard & Tage har varit ute mycket i snön idag... först en stund i förrmiddags och sen en stund på eftermiddagen ! Vi gick till pulkabacken och åkte en massa pulka... hehe till och med jag tyckte de va skoj. Så barnasinnet har man ju kvar en del av ! Men de är bara kul... man får ju passa på. Vet aldrig när man får sån här vinter igen. Det händer ju inte allt för ofta här nere i skåne ;)

Hej o hå, vad det gick i backen idag...

Nu sitter jag hemma hos Honey och jag, Mattias, Frida och Honey vara lite onyttiga och äta pizza och kycklingtallrik (måste få äta sånt ibland) och titta på film ...


Imorgon är det jobb igen... från 7.30 -14.00 . Efter det är det raka vägen hem och packa lite mer inför flytten!
Lördag är det också jobb som gäller... 7.00-15.00
Söndag jobb 7.00-15.00. Vid 15- tiden kommer familjen Kvist & Kökersson hem till oss och vi ska ha lite julgransplundring!
Ska bli mysigt att träffa alla tre små godingar igen!!
Moster älskar er

Ps. Nu kommer snart maten, Hörs sen! Ds.

Nachi nach Janni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0