Fynd på mellandagsrean !

Inhandlat på mellandagsrean :)
Här kommer några fynd jag gjorde en dag när jag va ute och handla lite på den "underbara" mellandagsrean!
Men det va ju bara lite lagom sådär så man får väl ut någon mer gång och se om man kan hitta något annat snyggt ;) har ju sett ett par stövlar som va riktgt snygga !


En riktig mysig och skön tröja med en snygg detalj på höger sida!


Grå vardagströja i skönt och ledigt material, alltid bra ! ;) 


Samma material som den andra vita tröjan... denna lite annan model


Sjal med en blandning av olika härliga djurmönster


Jätte skön och mysigt kostärmad kofta! Super skönt att ha över en polo tröja!


Snygga svarta skor, användes på nyår! De blev kallt men så snyggt!

Där va lite inköp jag gjort... jag älskar dom! Vad tycker ni ??


Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

nöjd med filmen?

2010-01-04 @ 16:55:49
Postat av: dj

nöjd med filmen?

2010-01-04 @ 16:57:08
Postat av: janni

om du menar sheerlock holmes så va den hur bra som helst! kan jag starkt rekomendera!

2010-01-05 @ 13:46:41
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/
Postat av: dj

thanx

2010-01-06 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0