Däck Team in Malmö

Däck Team (niklas föräldrars firma) hade firma fest igår ! Den här gången bar det av ner till Malmö. Till Big Bowl... 

Kvällen började med att alla män fick gå på föreläsning och under tiden fick vi tjejer köra turnering i Air Hockey (hur kul som helst) Jag fick möta svärmor... Gissa vem som vann?? Jag vann över svärmor! Jippi . De va viktigt ! hahaha
Sen va det dags att äta middag... Vi fick super god mat. Det va någon orientalisk buffé ! Jätte gott och mycket att välja mellan... 
Efter maten va det dags för kvällens "höjdpunkt" Bowling!! Vi blev uppdelade i olika lag (vi va ju 45 personer) med folk vi inte kände så bra. Det va super kul, så lärde man känna nya människor... Hur gick det på bowlingen då?? Jag fick 3 strikar!!! Är man bra eller är man bra?? hehe Klart bäst, om ni frågar mig... Niklas fick tyvärr inte någon strike alls! Bättre lycka nästa gång älskling ♥  

TACK ALLA SOM VA MED NERE I MALMÖ! JAG HADE JÄTTE TREVLIGT, HOPPAS VI SES PÅ NÄSTA FIRMA FEST...


Marie som tog delad andra plats i Air Hockey turneringen :)


En liten del av sällskapet... Andreas, Daniel, Marie & Jag 
 
 
Seriösa Janni som vanligt... haha Snyggve ;)


Men nu måste jag sticka...träningen kallar !
Vi hörs senare ikväll Puss & Kram 

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0