Vilken morgon!! Nu är det fredag...


Dessa prylarna borde man ju ha, för att göra tråkig städning lite roligare iaf!! ;)

Vaknar av att Niklas går upp och gör sig klar för att sticka till jobb. När han en halvtimme senare är klar för att sticka måste jag osså upp och ta på mig kläder för att följa med honom ut! Jo, det är sant för att min bil har fastnat i all snö... så niklas måste hjälpa mig att få loss den, eftersom jag behöver den idag. Efter EN HALVTIMMES försök att få loss bilen lyckas vi äntligen!! Jippi. Nu kan jag använda min bil igen ! Tack tack älskade Niklas, vet inte vad jag skulle göra utan dig... hehe

Nu sitter jag och äter en macka innan jag ska börja städa här hemma ännu mer... hehe känns som det är det ända jag gör ;) men men så är det i början. Innan man fått ordning på alla flytt saker, alla saker ska ju komma på rätt plats !!

Ikväll är det jobb som gäller... gillar bättre att jobba dag men nu behövde dom extra personal på kvällen denna helgen! Så då är man en snäll flicka och ställer upp och hjälper dom ! hehe. Får berätta mer om min tuffa jobbe helg senare.
Nu har jag lite andra saker att göra... Hörs sen!

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0