Vad ska vi äta idag ...?

Jag tror vi ska ta och göra lite god kyckling med ris och en god sås... det är ju bara så himla gott!!

Har precis kommit hem från jobb... just nu sitter jag bara här och slappar lite och väntar på Niklas. Sen blir det matlaggning och eventuellt lite städning osså... tråkigt men tyvärr ett måste! Kanske blir det osså träning ikväll. Det är väl inte helt hundra än men blir det inte träning så blir det nog en härlig promenad istället tror jag!

Sen ska det osså fixas med dom där himla skolådorna! Skor ska läggas på plats och alla kartonger ska ner i källaren...


Såhär såg det ut när jag börja... slutresultatet kommer senare!! ;)


Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0