Nami nam nam... gott gott!!!


Sitter och tittar på lite tv ;)


Trala trala tralalala... hehe roligt va ?? Tänkte ni skulle tycka de! hahaha


Nej. Nu har vi precis ätit lite god mat...räkor med ris närmare bestämt! Hur gott som helst... I just love that ;) Nu står Niklas vi spisen och gör pannkakor... han är så duktig min lilla påg! hehe Så det ska bli gott att ta med lite pannkakor imon till jobb. Hehe passar ju bra nu när någon i köket på jobb har fått fnatt , haha

Räkor me ris är super super gott ska ni veta! Därför tänkte jag att jag skulle dela med mig av detta otroligt enkla och snabba recept!

1. Koka upp ris
2. När riset är färdigt blandar du i smör (antingen flytande eller en klick margarin som smälter i det varma riset)
3. Sen blandar man i dill och chili sås och tillsist, precis innan man serverar det blandar man i räkor...

KLART!!

Kan det bli lättare...? 

Nachi nach Janni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0