Sov gott i soffan...älskar att va ledig idag!! ;)


Värsta storstädningen här hemma idag! (skönt när det är klart...)


Skulle vila lite och titta på film... filmen va bra, såg den klart och inte många sekunder efter så somna jag! Haha Det va hur skönt som helst att ligga och sova på soffan. Det ändå som va synd är att disken inte försvann medan jag sov. Den står tyvärr fortfarande kvar i köket. Så därför får jag väl ta mig an den... hatar disk ser så himla tråkigt ut. Får ju passa på att fixa lite här hemma nu när man är ledig. Är ju ledig idag och imorgon... Sen är det jobb igen sju dagar i rad...

Vi får se det från den positiva sidan... det blir mycket pengar iaf!! :)

Jippi... nu ska jag diska och städa, gud vad kul! :P


Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0