Somnar i soffan kanske!?



Nu är Niklas hemma från träningen igen...
Saknat honom när han va iväg men det gick bra, hehe han va ju inte borta så länge! Just nu sitter jag och ser på någon film på tv3 med Jennifer Garner... Vet inte riktigt om jag tycker den är bra. hehe Har precis kommit in i den. Synd att man inte såg den från början.

Sitter här och funderar och tänker lite på hur vi ska göra med Niklas födelsedagsfirande och vår inflyttningsfest... Vi hade ju tänkt att slå ihop det och fira det samtidigt... men vi är ju en del i min och hans familj och vänner.. så vi får nog dela upp oss på två tillfälle eller något... jag får fundera och planera lite till om det ;) hehe

Nu är det snart dags att gå och lägga sin och sova några timmar innan det är tillbaka på jobb... Sov Gott allihopa och hoppas ni haft en bra Alla ♥ dag!!

Nachi nach Janni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0