!! Säger jag verkligen detta!?


Jag har precis packat upp alla mina och Niklas kläder och lagt i högar  på sängen, nu ska allt bara in i garderoben och i olika lådor... men jag kände att jag behövde en paus, för HERREGUD med kläder... vet inte hur allt ska få plats, hehe tror det eller ej men det mesta är mitt... trodde ALDRIG jag skulle säga det här men allvarligt talat... jag tror jag har lite för mycket kläder... haha tidigare har jag sagt att man aldrig kan ha för mycket kläder men nu börjar jag tvivla!!

Vad säger ni ? Har ni "för mycket" kläder... känner ni igen er??

Ps. Tyvärr kan jag inte hitta min kamera här hemma i röran! Så bilder på allt får komma senare... Ds.

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0