Kommer sakna min älskling inatt...



Nu har Honey och Smeka stuckit iväg...
skulle hämta några andra killar och sen vidare ner till stan. Hoppas dom får kul! En annan ska gå och  lägga sig nu och sov lite, innan det är dags att gå upp och jobba igen... eheh kul va. Jag vill inte men men de måste man ibland. Ska bli skönt sen att va ledig en dag !! :)

Let´s dance är slut nu, bara resultatet kvar men det orkar jag inte se på! Får kolla på internet imorgon, hehe. Jag hoppas dock att marcus åker ut. Han är inte alls lika bra och roliga som dom andra. Jag har velat att han skulle åka länge nu ... Favoriter finns där många... ;)

God Natt & Sov Gott

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0