I just love alot ... ♥♥



Hej hej...
nu sitter jag äntligen ner en liten stund. Har stått och diskat ett tag nu, där va väldigt mycket disk just idag :P hehe
Skönt att det är rent nu igen...

Lisa & Nina har varit här idag! Mysigt mysigt... Jag fick ett halsband av dom, en liten present. Så himla snäll syster man har. Love you ♥ Sen fick vi osså en fin blomma av familjen "kökersson" hehe ;) Så himla kul att få besök ! hehe
Tack älskade syster för ert trevliga besök. Vi ses den 20:e hos er!

Sen kom ännu fler överraskningar när Niklas kom hem. Han ställde sig och lagga mat till oss direkt! Vilken super pojkvän man har ♥ sen plus att han hade något med sig hem. Han hade liten saker han fått av sin farmor & farfar... en massa saker som är bra att ha nu när vi flyttat... Dom är bara så snälla :)
Nu är Honey iväg och tränar, kommer snart hem. Kan vara så att jag somnat då! Är hur trött som helst...
"gäsp, gäsp"

Nu ska jag gå in och duscha sen är det in i sängen och sova som gäller... jobb imorgon igen!
Ni får sova så gott & dröma sött ;)

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0