En nöjd Janni :-)


Vi har äntligen köpt ett soffbord! Så himla skönt att kunna ställa sitt glas på ett bord och inte på golvet eller på soffkanten.... hehe . Vi har också införskaffat lite andra småsaker som vi behövde!

Nu ska vi snart titta på film. Är mysigt speciellt i detta vädret. Finns inget annat man kan göra, får passa på nu i vinter till sommaren är man ju knappt hemma vid denna tiden.
Vi ska se fortsättningen på "mitt stora feta grekiska bröllop" den heter "min stora feta semester" :)
Får se om den är lika rolig som den första! Har någon sett den? Var den bra eller?

Jag & Niklas tittar som sagt mycket på film, så därför vill vi nu ha lite tips på bra filmer! Vi har just nu inte så många förslag själva så blir glada om ni kommer med några!


Ps. Fortfarande inte hittat min kamera bland all packning, får leta mer imorgon Ds.

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: dj

har ni sett balkanfilmer? Svart katt vit katt, ingemansland, underground...

2010-02-04 @ 10:02:23
Postat av: svar från janni

nä de har vi inte! dom ska vi genast se till att se! tack tack för tipset :) kram janni

2010-02-04 @ 10:34:30
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0