Bättre sent än aldrig....



haha Alla förutom jag och Niklas har nog sett "The New Moon" men i alla fall vi är lite sena av oss så vi ska se den filmen först nu! Ikväll har vi haft en riktigt mysig kväll... vi har ätit gott och haft det mysigt framför tvn med choklad och godis ;) och nu alltså mys mys med en (förhoppningsvis) bra film! Har hört från nästa alla som har sett den att den varit riktigt bra! Så förhoppningarna är ju ganska stora... hoppas nu inte man blir besviken!!

Har ni sett den ?? Vad tyckte ni ??


Efter filmen är det dags att slänga sig i sängen och sova några goa timmar innan det är dags att gå upp och iväg till jobbet ;)
Imorgon efter jobb kommer syster Nina och lilla Lisa hem till mig och hälsar på! Första gången dom är i vår nya lägenhet, ska bli så mysigt att träffa dom. Har inte träffat dom sen innan dom åkte till Turkiet! Har saknar den lilla sötnosen mycket (Nina osså) ... ska blir kul att se hur "stor" Nina har blivit osså. Hon är ju gravid och ska ha en ny liten goding i slutet av maj... spännande spännande!! 

God Natt & Sov Gott...

Ps. Bilder på lägenheten och andra bilder på vardagsgrejer hos mig kommer snart igen, ska bara få hit min usb-sladd så jag kan lägga in dom... men som det heter, den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge!! Ds.

Nachi nach Janni

Kommentarer
Postat av: dj

ni tittar på filmer rätt så mycket?

2010-02-11 @ 14:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0