Äntligen 2 lediga dagar!! Hur skönt som helst...



Jobbat hela dagen.. Är hur trött som helst! Har inte orkat blogga alls ikväll. Ligger och halv sover i soffan samtidigt som jag tittar på OS! Spännande med en massa svenskar... Just nu är det curling, damer Sverige mot Schweiz ! Kom igen nu Sverige!! Vinn nu denna matchen . Niklas ligger här bredvid mig i soffan och sover :) Awe han är såå söt när han sover. ♥♥

Imorgon är jag ledig och då lovar jag att det ska bloggas mer. Kommer också lägga in en del bilder , lite uppdatering ;) hehe Ikväll och natt blir det OS för min del... ska bara njuta nu av att jag har två "fri-dagar" nu =)

Vi hörs imorgon!!

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0