and what now...??



Nu har vi ätit pannkakor , mums mums...
det gillar vi !! Nu sitter man och slappar framför datan och tvn. Där är lite OS på burken idag såg jag! Jag ska verkligen inte göra mycket idag. Ska bara ta det lungt... Sen är det ju jobb imorgonen igen. Så man får passa på att njuta nu när man är ledig!

Funderar på att starta något avsnitt av legend of the seeker. Jag är fortfarande trött från igår...

Först va de ju jobb hela dagen och sen dirket stressa hem och duscha och göra sig iordning och direkt vidare hem till Niklas föräldrar för att fira hans brors födelsedag... därifrån åkte vi hem och bytte om och sen vidare ner till norra hamnen och festa! Nikkis 21 års fest. Grattis Grattis.... Tyvärr va jag trött som bara den igår på festen så det blev inte mycket festande för min del. Men trevligt att vara där i alla fall och träffa härliga människor !!

Vad ska man göra ikväll då när Niklas sticker iväg och tränar då? Vad ska jag då sysselsätta mig med :) hehe
Vad ska ni hitta på ikväll ??

Nachi nach Janni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0