Yesterday was a very good day!!


En bild på mig på väg hem i bilen... en av dom berömda Ullareds påsarna har också fått vara med på bild!!

God morgon alla söta! Nu har jag precis vaknat efter en natt med mycket bra sömn. När jag kom hem igår från Ullared va jag och syrran bara helt slut. Vi va inne på Ullared längre än vi trott så när vi väl kom hem orkade man ingenting. Jag bara ställde kassarna innanför dörren och gick och la mig i sängen. Jag har sovit "som ett litet barn" inatt :) såå himla skönt...

Nu är jag utvildad och redo att lägga alla saker man köpt på plats. Tänkte jag kunde visa er lite bilder på det jag köpt! Eftersom det blev en del saker så blir det lite jobbigt att visa allt men några utvalda saker kommer här:


Jag köpte en vårjacka till Niklas plus en härlig Piké tröja, bara älskar färgen! Blir skitsnyggt på honom.

Sen blev det en hårfön och en kort, tajt svart kjol till mig!!

Den sista bilden jag visar är på den BH jag köpte till mig själv...

Det va några få saker av det jag köpte igår. Hoppas ni tyckte de va fint :) Gå gärna in och skriv vad ni tyckte! Nu ska jag se om jag kan få lite ordning på allt jag köpt. Vi hörs sen... 

Nachi nach Janni 



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: man såg inte så jättebra men den såg fin ut:)

2010-04-14 @ 14:30:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack sötnos:)

2010-04-14 @ 14:30:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0