Städningen gick över i en del shoping ;) haha så kul...


Här är maten jag & Niklas åt idag... ute på IKEA faktiskt. Grillad kyckling med klyftpotatis & bearnaisesås. Riktigt gott!!!

Mitt i städningen så kom vi ju på att vi behövde en ny sladd eftersom vi flyttat på tv och soffa. Så nu behövdes en längre sladd. Åkte ut på Väla och köpte det. När vi va inne där så tänkte vi då passar vi på att titta in på IKEA... HAHA. Inne på IKEA kunde vi ju inte låta bli utan vi köpte en TV-bänk, en Sängstomme, en sån där grej så man kan sätta upp tvn på väggen plus lite små saker...  

Kommer hem och ska fixa och sätta i ihop allt... det är då det börjar krångla! Som vanligt... men tillslut gick det hysat iaf. Nu behöver vi bara köpa någon sak till för att de ska funka helt! Tråkigt att det inte bara fungerar när man kommer hem, men men så är det ibland.

Under tiden med allt på IKEA och Väla och städningen hemma. Då ringer min morbror och undrar om han kan låna min bil dom närmaste dagarna... för någon (en jävla idiot som inte kan skilja på ditt och mitt) har gjort ett hål på hans bensintank så bilen läcker bensin hela tiden. Han kan därför inte köra den så den måste in på verkstan... Blir man trött eller blir man trött?? Vad är det för jävla idioter som gör så på någon annans bil! JAG BLIR SÅ HIMLA ARG !!!! Såklart fick han de. Men hans bil stod på Statoil så den va vi tvungen att hämta och få till verkstan. Det va väldigt stressigt där ett tag eftersom jag skulle hinna in och handla på Maxi också innan dom stängde, men men "allt löste" sig tillslut iallafall. 

Så nu sitter man här framför datan och där är kartonger från IKEA överallt och plast, skruvar och skit och mög! Men är det inte härligt!? Som om detta inte va nog så får jag & Niklas sova på soffan tillsammans inatt... eftersom sängstommen vi köpte tidigare idag inte är helt klar, för det fattas ribbottnar... TRÖTTA MIG... Haha man får skratta åt det , annars blir man galen... 

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0