Snart så... Dom är bara såå snygga kan ni tro!!


Här är bilder på kartongerna skorna ligger i... Snart ska dom få komma ut och in i garderoben, tillsammans med mina andra skor! Hoppas dom kommer trivas ;)

Ni ska alldeles strax få se mina skor utanför kartongerna!!

Dagen börjar med att man tänkte man skulle ordna och fixa lite här hemma, men nu sitter man här och pillar med en massa saker som man upptäckt under tiden. Så fort man städer någonstans så hittar man en massa andra saker som och behöver fixas... Så nu ska jag snart börja att fixa med en massa fotoalbum. Så då blir där ordning där med! Här kommer ju vara hur snyggt som helst när jag är klar ;) hehe.

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0